آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ خاتون من از عطا شهریار


متن آهنگ خاتون من از عطا شهریار
آی خانوم قصه ما آی خورشید آسمونها دلمو رو میبری کجا
انقده نازو خوشگلی حسودی میکنی بهت ماه شب ستاره ها
بیا بخون باز تو برام که تازه شه خاطره هام با اون صدای نفسهات
چه آتیشی به پا شده توی دل این دیوونه با زرق و برق اون چشات

دانلود آهنگ عربی بیس دار


 

ادامه مطلب ...

متن آهنگ یدونه باشی عشقم از عرفان جعفری

متن آهنگ یدونه باشی عشقم از عرفان جعفری

  ادامه مطلب ...

متن آهنگ خاک بر سر دلم از بهروز نجاتی

متن آهنگ خاک بر سر دلم از بهروز نجاتی
  ادامه مطلب ...

آهنگ فرشته ها از شهرام میرجلالی


متن آهنگ فرشته ها از شهرام میرجلالی
فرشته ها روی زمین همیشه پیدا نمیشن
فرشته ها توو خونه زمینی ها جا نمیشن
تو ماه زیبای منی از آسمونها اومدی
تمام دنیا رو دارم تو که به دنیا اومدی

همچنین در آدرس اینترنتی دیگر براتون آهنگ حرمسرا امیر تتلو رو با لینک مستقیم قرار دادیم بشنوید و لذت ببرید


 

ادامه مطلب ...