آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ نرو از گرشا رضایی


متن آهنگ نرو از گرشا رضایی
من از هوای بی تو بیذارم
به بودنت یه عمره بیمارم
بالاتر از جونم عزیز من
دوست دارم دوست دارم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ حقمه از گرشا رضایی


متن آهنگ حقمه از گرشا رضایی
شایدم تو درست میگی این همه بی کسی حقمه
بایدم بری تا بمونم تو دلواپسی حقمه
آره حق با توئه ولی به منم حق بده
بی تو حتی یه وقتها اسممو یادم بره
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ حالمون خوبه از گرشا رضایی


متن آهنگ حالمون خوبه از گرشا رضایی
منم و تویی و دستامون چه بیاد و چه نیاد بارون حالمون خوبه
منم و تویی و این رویا همیشه همه جا ما دوتا حالمون خوبه
اگه دیوونه بشم حق دارم تو خوابمم بیدارم تورو نگه میدارم پیشم
دیگه نمیشه تورو کم دیدت مگه میشه نفهمیدت تورو میبینم عاشق تر میشم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ دلت نخواد از گرشا رضایی


متن آهنگ دلت نخواد از گرشا رضایی
دلت نخواد الان همون جای همیشگیمونم
میخوام برم میخوام که گریم نگیره نمیتونم
دلت نخواد بارون خوبی داره میباره برام
نه اینکه من دلم بخواد اما مثل دیوونه هام
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ مگه نگفتم از گرشا رضایی


متن آهنگ مگه نگفتم از گرشا رضایی
مگه نگفتم از پا میوفتم اون روزی
که ببینم دارم از چشات میوفتم
میبینی رد میشی دلیل درد میشی
من که به جز خوبی ازت چیزی نگفتم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ تویی و تو از گرشا رضایی


متن آهنگ تویی و تو از گرشا رضایی
میگردم تو قلبم تویی و تو از این حس حظ کردم تویی و تو
هوس کردم چشماتو اینم از این حالا اینجا من با تو اینم از این
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ اندازه صد ساله رفتی از گرشا رضایی


متن آهنگ اندازه صد ساله رفتی از گرشا رضایی
این رابطه درگیر چی شد که اینجوری راحت بهم خورد
میشه مگه اینجوری دل کند مگه میشه انقدر بد آورد
از بهترین روزای عمرم غیر از شب و دلشوره چی موند
یه قصه دیگم تموم شد بازم یکی رفت و یکی موند
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ دوست دارم از گرشا رضایی


متن آهنگ دوست دارم از گرشا رضایی
باید یه نفر میومد توی دنیام که بخواد منو با همه عیبام
که دلش بلرزه به هوام
باید یکی که واسه من همه چیزه میومد تا که قلبم بریزه
اونی که واسم خیلی عزیزه
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ تنهایی از گرشا رضایی


متن آهنگ تنهایی از گرشا رضایی
فکر تو و این حالت بازم من بی طاقت
چشمم به در و ساعت آشوبه دلم
یاد تو و تنهایی نیستی و همینجایی
بعد تو چه فردایی آشوبه دلم
  ادامه مطلب ...

آهنگ زنجیر یا ماهورا تیتراژ فیلم ماهور از گرشا رضایی


متن آهنگ ماهورا از گرشا رضایی
(آهنگ زنجیر یا ماهورا تیتراژ فیلم ماهور از گرشا رضایی)
هر لحظه حالم بدتره تو این روزا
امروز اگه اینه که ای وای از فردا
دلگیرم از تموم دنیا فقط بیا
بیا که زندگیم رو این دوری سوزوند
چه خاطراتی از تو پیش من جا موند
قصه غمگینم رو جز تو کسی نخوند
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ یار باش از گرشا رضایی


متن آهنگ یار باش از گرشا رضایی
یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم
قلبم با هیشکی به بجز تو یکی نیست
دلم تو رو میخواد باهاش یار باش بمونی پیش من
ای کاش بدونی دلم با کسی نیست
با تو من از این دنیا دیگه چیزی نمیخوام
باهم دارن جور میشن نفسهاتو نفسهام
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ عشق بی آزارم از گرشا رضایی


متن آهنگ عشق بی آزارم از گرشا رضایی
من که عادت دارم دوباره تنهای تنها شم
از تو دست بردارم بیخیال همه دنیا شم
چه دلی داری که باز با من میمونی
من که فرصت دارم دوباره برگردم از اول
عشق بی آزارم به دلت بد کردم از اول
چه دلی داری که باز با من میمونی
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی


متن آهنگ دیوونه ی دیوونه از گرشا رضایی
جونم مثل دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم
جونم حال دلم عالیه با هر طورت چون دوست دارم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ عکسای آخر از گرشا رضایی


متن آهنگ عکسای آخر از گرشا رضایی
درده وقتی که هیشکی درد قلبتو ندونه
درده وقتی که میره اون که باید بمونه
وقتی که حالت شبیه آسمونه بی قراره
خوبه که چشمات بباره آی بباره آی بباره
 
ادامه مطلب ...

متن آهنگ مجرم از گرشا رضایی


متن آهنگ مجرم از گرشا رضایی
میدونی قیمت دل سوخته چنده
میدونستی جونم به عشق تو بنده
تو بدهکاریاتو مجرم میدونی
تو خیال کن بنده ای من بازنده
  ادامه مطلب ...