آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ لعنتی فرزاد فرزین

متن آهنگ لعنتی فرزاد فرزین
 
ادامه مطلب ...

آهنگ دیر شد از میلاد راستاد

متن آهنگ دیر شد از میلاد راستاد
کاشکی نبودی از اولم چقدر تاریک و بی روحه این شبا برام
کلافه تر از همیشم شبا رو کابوس میبینم نمیدونم چرا نمیمیرم نمیمیرم

دانلود آهنگ میلاد راستاد دیر شد

  ادامه مطلب ...

متن آهنگ عشق من یادت میمونه یاسر محمودی

متن آهنگ عشق من یادت میمونه یاسر محمودی
  ادامه مطلب ...

متن مداحی میروم کربلا خدا را شکر از میثم مطیعی

متن مداحی میروم کربلا خدا را شکر از میثم مطیعی
  ادامه مطلب ...

آهنگ فصل سرد از امیر یار


متن آهنگ فصل سرد از امیر یار
امشب که داره بارون میباره

اینبار در پستی دیگر آهنگ خارجی لای لالای لای لای نهنگ آبی رو با کیفیت بالا قرار دادیم امیدواریم از شنیدنش لذت ببرید .

  ادامه مطلب ...

متن آهنگ فوق العاده از سامان جلیلی

متن آهنگ فوق العاده از سامان جلیلی
 
ادامه مطلب ...

متن آهنگ مدار بیقراری از بابک جهانبخش

متن آهنگ مدار بیقراری از بابک جهانبخش
 


 مثله درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
تو رو دارمو ندارم این عذاب درد کمی نیست
اینکه سهم من نمیشی یه عذابه ناتمومه
مثه پرتگاهی میمونه که همیشه پیشه رومه
زندگیم رویه مداره بیقراری سپری شد
این توافه بی هیاهو قصه ی در به دری شد
راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم
ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم
آخره دنیا همینجاست دیر یا زود دیر میشه
هر چی کابوس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشه
فکر باختنت منو با دلهره درگیر کرده
زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده
زندگیم رویه مداره بیقراری سپری شد
این توافه بی هیاهو قصه ی در به دری شد
راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم
ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم