آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ یدونه باشی عشقم از عرفان جعفری

متن آهنگ یدونه باشی عشقم از عرفان جعفری

  دلت سر به سر دلم میزاره چشات چی به روزم داره میاره

با عشقت آروم میشم منو دیوونه میکنی با حرفات
گم میشم تو چشمات کاشکی باشه دل تو پیشم
یدونه باشی عشقم فقط تو رو ببینه چشمم
هرکی که سمتم اومد به خاطرت بگم بهش نه
بگم من اینو دارم بگم به همه اینه یارم
بگم تا دنیا دنیاست به عشق تو دچارم
من عاشق نگاتم مات دوتا چشاتم
دیوونه خنده هات مست عطر موهاتم
علاقه ای که دارم بهت خیلی شدیده
با تو دل دیوونم به آرزوش رسیده
بازی نکن با دل عاشقم آخه تو رو فقط داره دلم
یدونه باشی عشقم فقط تو رو ببینه چشمم
هرکی که سمتم اومد به خاطرت بگم بهش نه
بگم من اینو دارم بگم به همه اینه یارم
بگم تا دنیا دنیاست به عشق تو دچارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.