آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ خرابش کردی از فرزاد فرزین

متن آهنگ خرابش کردی از فرزاد فرزین
خرابش کردی تویی که عشقمونو
حراجش کردی، همه ی زندگیمو تباهش

  ادامه مطلب ...

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش

متن آهنگ ای کاش از فرزاد فرزین
یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
 
ادامه مطلب ...

متن آهنگ مانکن از فرزاد فرزین

متن آهنگ مانکن از فرزاد فرزین
اون مثل مانکن همش تو زاویه با من بود
حالت هاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بود
 
ادامه مطلب ...

آهنگ ای وای از حمید هیراد

متن آهنگ ای وای از حمید هیراد
یه چال روی گونه دو ابروی کمونت
دلمو میکشونه روز وصالمونه آره روز وصالمونه

 

ادامه مطلب ...

متن آهنگ من و تو از محسن ابراهیم زاده


متن آهنگ من و تو از محسن ابراهیم زاده
هر بار منو میبینی اخمات تو همه
آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه


 

ادامه مطلب ...

متن آهنگ پروانه از محسن ابراهیم زاده


متن آهنگ پروانه از محسن ابراهیم زاده
چه میشه کرد برو دوراتو بزن برو بگرد
کی مثه من اینقده به بودن تو پیله کرد

 

ادامه مطلب ...

آهنگ اسیر از پویا بیاتی


متن آهنگ اسیر از پویا بیاتی
مرا میسپاری به دست خیابان
قدم میزنم من در آغوش باران
غم من غم تو غم روزگاران بی تو باران
نفس میکشم در هوای جدایی
جدا موندم از تو بگو پس کجایی
کجایی که یک شب به خوابم بیایی
پس کجایی پس کجایی پس کجایی

 

ادامه مطلب ...

آهنگ وای بر ما از حامد نیک پی


متن آهنگ وای بر ما از حامد نیک پی
زلف آشفته ات گشته آرام جان

دل که رفت از برم تو کنارم بمان
عقل راهی‌ نبرد مست و دیووانه شد
عاشقی کن چنان همچو افسانه شو

  ادامه مطلب ...

آهنگ یار من از حمید محمدی


متن آهنگ یار من از حمید محمدی
یار من باش کسی مثل من نمیشه عاشقت
دلدار من باش که بدم تموم دنیام و بهت مال من باش
راز من شو ببین توی قلبم نگهت میدارم دیوانه ام کن
با تو من دیوانگی را دوست دارم ای یارم
 
ادامه مطلب ...

آهنگ دلبری کن از فرکام بند


متن آهنگ دلبری کن از فرکام بند
دیگه حرفشم نزن به چشات قسم
من فقط میخوام از دستت ندم
من فقط میخوام باشی مال خودم
اما حرفای تو ریختنم بهم

 

ادامه مطلب ...

گل بی گلدون مهراد جم

متن آهنگ گل بی گلدون مهراد جم

امشب نمیدونم چه خبره کی اومده
دل تو رو ببره وای چیکا بکنم از یادم بپره
چشمات اون حرفات کارات اداهات

 

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید شمال مهراد جم

متن آهنگ شمال مهراد جم

با تو راه شمال تاریک میشه

آروم هوا بسته میشه

  ادامه مطلب ...