آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

تکست ترانه احمد سعیدی میشه برگردی

تکست ترانه  احمد سعیدی میشه برگردی

ببین مرز جدایی رو چقدر باریک می بینم تو نزدیکی به من اما تورو تاریک می بینم

bebin marz jodaei ro cheghar barik mibinam to nazdiki be man ama toro tarik mibinam

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودنو دوست ندارم

mishe bargardi bemoni kenaram bi to zende bodano dost nadaram
  ادامه مطلب ...

تکست ترانه احمد سعیدی دیوونتم زیاد

تکست ترانه  احمد سعیدی دیوونتم زیاد


زندگیمو با تو تقسیم کردم

zendegimo ba to taghsim kardam
  ادامه مطلب ...

تکست ترانه احمد سعیدی نازنین


تکست ترانه  احمد سعیدی نازنین


دستام تو دست عشقمه دنیارو من دارم

dastam to dast eshghame donyaro man daram
  ادامه مطلب ...

تکست آهنگ قدیمی ایران من همایون شجریان

تکست آهنگ قدیمی ایران من همایون شجریان


آوازخوانی در شبم، سرچشمه‌ی خورشید تو

یار و دیار و عشق تو، سرچشمه‌ی امید تو

  ادامه مطلب ...

ترانه آهنگ گروه دنگ شو این نیز بگذرد

ترانه آهنگ  گروه دنگ شو این نیز بگذرد



در سختى این روزگار

دلبرکم آهى برآر

 

ادامه مطلب ...

متن آهنگ سجادی اگه برگردم

متن آهنگ سجادی  اگه برگردم

یه روز وقتِ رفتن شد و دل کَندم

از هرکی که بودم و از قلبم

  ادامه مطلب ...