آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی


متن آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی
یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه
ثانیه های تو داره میره، امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره
نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون
یکی میخنده یکی غمگینه زندگی اینه

  ادامه مطلب ...

متن آهنگ سوژه هات تکراریه از سیروان خسروی


متن آهنگ سوژه هات تکراریه از سیروان خسروی
سوژه هات تکراریه عالیه خندم میگیره وقتی دروغ میگی
خوب میدونم پسه ذهنه تو چیه عالیه سوژه هات تکراریه
سوژه هات تکراریه خوب دیگه چه کاریه حرف نزن
من که میدونم تو زندگیت کیه عالیه عالیه عالیه سوژه هات تکراریه
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ تعجب نکن از سیروان خسروی


متن آهنگ تعجب نکن از سیروان خسروی
تعجب نکن اگه بی منطق تو رو دوست دارم
اگه تموم نمیشه اصرارم اگه با تو دنباله تکرارم تکرارم
تعجب نکن اگه از هر کسی جز تو بیزارم
اگه این شبا خیلی بیدارم اگه با تو و بی تو تب دارم تب دارم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ برگرد از سیروان خسروی


متن آهنگ برگرد از سیروان خسروی
امشبم نیستی میرم تو خیابون شاید بشم آروم یکم زیر بارون
امشبم نیستی داغونه داغونم آهنگمونو تنهایی میخونم
دیگه اینجا نیستی همه جا تاریکه بی تو بغض تویه چشمامه و گریه نزدیکه
دیگه اینجا نیستی شهرمون بی روحه بی تو غصه و غم تو قلبم قد یه کوهه
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ زیباترین اتفاق از سیروان خسروی


متن آهنگ زیباترین اتفاق از سیروان خسروی
با تو خوشبخت ترینم کافیِ بودنت واسم
این راهو باید بریم تا تهش با هم، تا تهش با هم
بذار عشقی که گم کردم با تو پیدا شه
هر چی جای خالیه جای تو باشه، جای تو باشه
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ خیلی روزا گذشت از سیروان خسروی


متن آهنگ خیلی روزا گذشت از سیروان خسروی
غصه ام گرفت تو هوای تلخ پاییز
با غروبهای غم انگیز آسمون از گریه لبریز
راهیم نبود باز دوباره باد و بارون
چی دیگه مونده برامون ما چه کردیم با دلامون
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ خوشحالم از سیروان خسروی


متن آهنگ خوشحالم از سیروان خسروی
سکوتمون یه حسه خوب کنار هم
کنار هم دنیای ما نداره غم
بگو از این عشقه بی مرز با تو دنیام یه شکله دیگست
تو نگاهت حسه زندگی هست
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ نمیرم عقب از سیروان خسروی و زانیار خسروی


متن آهنگ نمیرم عقب از سیروان خسروی و زانیار خسروی
کفشای آهنی پام کردم من این دنیای وحشی رو رام کردم
مشکلاتو میذارم زیر پا میرم بالا من مث بالگردم
هر کجا مشکلا بزرگ شد من سعی مو زیاد کردم
حتی توی بدترین شرایط بازم به خودم اعتماد کردم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ اینجا جای موندن نیست از سیروان خسروی


متن آهنگ اینجا جای موندن نیست از سیروان خسروی
بعد از اون حرفا بعد از این دردا هر کی بود میرفت
اون همه عاشق این همه تنها هر کی بود میرفت
هر زمان فکرم سمت رفتن رفت با قلبم برگشتم
زندگی با تو حسه خوبی داشت از این حس نگذشتم
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ جای من نیستی از سیروان خسروی و کاوه یغمایی


متن آهنگ جای من نیستی از سیروان خسروی و کاوه یغمایی
بی تو پر سرگیجمو هی به خودم میپچمو آروم ندارم آروم ندارم
میچرخه هی دور سرم خاطرات دور و برم آروم ندارم آروم ندارم
خودم نمیدونم چمه شاید یه وقتا لازمه فقط بری ببری از همه
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ درست نمیشم از سیروان خسروی


متن آهنگ درست نمیشم از سیروان خسروی
میخوام دو دوتا چهارتا نشه چی میشه هر چی شد از حالا نشه
نه دیگه فرقی نداره که کجا با همه وجودم آرامش میخوام
روزایی که دوست داشتم برن هستن
دوره بری هام از دست من خسته ان
من توو فکر تو تو بی خبر از من
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ تنها نذار از سیروان خسروی


متن آهنگ تنها نذار از سیروان خسروی
دزدیدی از من آرزو هامو
من از تو دارم تنهاییامو
پروازو دیدیم بال و پرت رفت
خاطره هامون از خاطرت رفت
  ادامه مطلب ...

آهنگ دریا از آلبوم هفته ی عاشقی روزبه نعمت اللهی


متن آهنگ دریا از روزبه نعمت الهی
(آهنگ دریا از آلبوم هفته ی عاشقی روزبه نعمت اللهی)
باز هم آمدی تو بر سر راهم، آی عشق می کنی دوباره گمراهم
دردا من جوانی را به سر کردم، تنها از دیار خود سفر کردم
دیریست قلب من از عاشقی سیر است، خسته از صدای زنجیر است
خسته از صدای زنجیر است
  ادامه مطلب ...

آهنگ هفته ی عاشقی از آلبوم هفته ی عاشقی روزبه نعمت اللهی


متن آهنگ هفته عاشقی از روزبه نعمت الهی
(آهنگ هفته ی عاشقی از آلبوم هفته ی عاشقی روزبه نعمت اللهی)
شنبه رو خیلی دوست دارم چون تو به من امید میدی
نوشته هام میگیری جاش کاغذ سفید میدی
شعرهامو از بر میخونی برای هرکی عاشقه
شروع یک قصیده رو به قلب من نوید میدی
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ نفس نفس از روزبه نعمت الهی


متن آهنگ نفس نفس از روزبه نعمت الهی

وای از حال هم خبر نداریم
دوریمو این تنهاییو باور نداریم
وای بغضم با گریه وا نمیشه
میخوام فراموشت کنم اما نمیشه

 

ادامه مطلب ...