آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن ترانه شمس من و خدای من روزبه نعمت الهی

متن ترانه شمس من و خدای من روزبه نعمت الهی

پیر من و مراد من درد من و دوای من

‎پیر من و مراد من درد من و دوای من

فاش بگویم این سخن شمس من و خدای من

  ادامه مطلب ...

متن ترانه زیبای میتونی برگردی امیر علی

متن ترانه زیبای میتونی برگردی امیر علی

چشامو رو حرف همه میبندم

خرابه حالم بیخودی میخندم

نگاه بکن به این دل دیوونه
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ حامد زمانی بنام ریل


متن آهنگ حامد زمانی بنام  ریل


زخمای شونتو ببند محکم
باید این راهو باب میل کنی

  ادامه مطلب ...

متن آهنگ احسان خواجه امیری بنام این حقم نیست

متن آهنگ احسان خواجه امیری بنام این حقم نیست

با همیم اما این رسیدن نیست
اونکه دنیامه عاشق من نیست

  ادامه مطلب ...