آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ خاکستری از رسول نجفی

متن آهنگ خاکستری از رسول نجفی
  یه درد عمیق یه حال وخیم خاکستریه همه زندگیم
ما رابطمون که یه طرفه بود از بس که دلت بی عاطفه بود
تو که نمیخواستی با من باشی چرا بیخودی عاشقم کردی
منی که برای تو میمردم حقم نبود این نامردی
احساس دل تو خاکستری بود منی که باهات یک رنگ بودم
همیشه تو دست به سرم کردی همیشه برات دلتنگ بودم
قدم میزنم تنها با خودم از فکر و خیال دیوونه شدم
سردرد شدید چشمای ترم باید که تو رو از یاد ببرم
مرور میکنم روزِ آخرو گفتی که واسه همیشه برو
موندن پای تو چی داشت واسه من جز حسرت و آه جز تنها شدن
تو که نمیخواستی با من باشی چرا بیخودی عاشقم کردی
منی که برای تو میمردم حقم نبود این نامردی
احساس دل تو خاکستری بود منی که باهات یک رنگ بودم
همیشه تو دست به سرم کردی همیشه برات دلتنگ بودم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.