آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ فرشته ها از شهرام میرجلالی


متن آهنگ فرشته ها از شهرام میرجلالی
فرشته ها روی زمین همیشه پیدا نمیشن
فرشته ها توو خونه زمینی ها جا نمیشن
تو ماه زیبای منی از آسمونها اومدی
تمام دنیا رو دارم تو که به دنیا اومدی

همچنین در آدرس اینترنتی دیگر براتون آهنگ حرمسرا امیر تتلو رو با لینک مستقیم قرار دادیم بشنوید و لذت ببرید


 

 
دوست دارم همیشه به یاد توام
تو اوج آرامشمی یه جوری معتاد توام
عاشقتم فرشته ناز منی خود تو
با دلبریهات دلیل عاشق شدنی
دوست دارم به خدا بیشتر از خودم
تو اوج آرامشمی با تو یکی دیگه شدم
عاشقتم فرشته ناز منی خود تو
با دلبری هات دلیل عاشق شدنی


توو قلب من قد میکشی قرار بیشتر از اینا
دیوونه تر کنی منو تو معنی آرامشی
محاله یاد بگیری راه و رسم دل شکستنو

دوست دارم همیشه به یاد توام
تو اوج آرامشمی یه جوری معتاد توام
عاشقتم فرشته ناز منی خود تو
با دلبریهات دلیل عاشق شدنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.