آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ خاک بر سر دلم از بهروز نجاتی

متن آهنگ خاک بر سر دلم از بهروز نجاتی
  تمام روزگار من به پای تو تباه شد
ز سردی نگاه تو ببین دلم سیاه شد
دوباره زخمه میزند خیال تو به خواب من
امید آرزوی من چه ناشیانه آب شد
به زجر میکشد مرا سکوت بیقدار تو
دلم در انتخاب عشق دچار اشتباه شد
چو موج و صخره ای بیا به تازیانه ای بکش
نترس در مرام ما دل تو بی گناه شد
شبیه برکه ای فقط به عکس تو دلم خوش است
چه کرده ای که این چنین شبم بدون ماه شد

چو تخت پاره روی موج در انتظار ساحلم

در آرزوی دیدنت تمام من نگاه شد
تو رفتی و نگفته ای اسیر مانده در قفس
سر دلم در عشق تو ببین که بیکلاه شد
شبیه یوسفم ولی که فرق دارد عاقبت
در آخر اون عزیز مصر نصیب من که چاه شد
چه روزها به یاد تو به شب رسیده جان من
که خاک بر سر دلم به پای تو تباه شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.