آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ این خیابونا عطر تو دارن همیشه ماکان بند

دانلود آهنگ این خیابونا عطر تو دارن همیشه ماکان بند

موزیک جدید ماکان بند بنام این خیابونا از رسانه آپ سانگ + متن شعر و کیفیت عالی

Download New Music Macan Band – In Khiaboona + Lyrics And Excellent Quality

دانلود آهنگ این خیابونا عطر تو دارن همیشه ماکان بند

اگه طرفدار ماکان بند هستی براش قلب بزار

    

تکست کامل شعر این ترانه

راه میفتم تو خیابون هر جا رو میبینم یاد تو میفتم یاد قدمات

راه میفتم تو خیابون پر بغض تو سینم یادته میگفتم مال من غمات مال من غمات

این خیابونا عطر تو دارن همیشه عطر تو که کم نمیشه عطر تو که کم نمیشه

این خیابونا منو که بی تو میبینن زیر پای من میشینن تا رسیدن

بودیم کنار هم شبا تو خواب هم صبح ها

یه زنگ میدادیم روحیه میخوندیم یه موزیک ما با هم

صدای من آرامشت بود صدای تو میداد انرژی بهم

آپ سانگ

تو ذهنم یه ملکه ساختم ولی نبودم حتی تو ذهنت

بچه بازی درآوردی و جا زدی کم آوردی

واسه من لب و لوچتو کچ کردی حالا الکی پر رو کردی

من دوست داشتم فقط دوست داشتم

این خیابونا عطر تو دارن همیشه عطر تو که کم نمیشه عطر تو که کم نمیشه

این خیابونا منو که بی تو میبینن زیر پای من میشینن تا رسیدن

♫♫♫♫ شعر کامل آهنگ این خیابونا با صدای ماکان بند ♫♫♫♫

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.