آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود ریمیکس جدید همایون شجریان ابر میبارد

دانلود ریمیکس جدید همایون شجریان ابر میبارد

هم اکنون از میکس موزیک دانلود ریمیکس آهنگ سنتی و فوق العاده ابر میبارد با صدای همایون شجریان به همراه متن و کیفیت عالی Mp3 با لینک مستقیم

Download New Remix By Homayoun Shajarian | Abr Mibarad

دانلود ریمیکس هوروش بند آهنگ یه اشتباه 

  

ریمیکس توسط: دی جی فرشاد جمشیدی

دانلود ریمیکس همایون شجریان ابر میبارد

متن ریمیکس آهنگ ابر میبارد

•♫•♬• •♬•♫•


ابر میبارد و من میشوم از یار جدا •♫◊

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا

ابر و باران و منو یار ستاده به وداع •♫◊

من جدا گریه کنان ابر جدا یار جدا


ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی •♫◊

ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی

چه کنی بند ز بندم همه یکبار جدا •♫◊

همه یکبار جدا


دانلود ریمیکس آهنگ همایون شجریان ابر میبارد


دیده از بهر تو خونبار شده ای مردم چشم •♫◊

دیده از بهر تو خونبار شده ای مردم چشم

مردمی کن مشو از مردمی کن مشو از •♫◊

دیده خونبار جدا


ابر میبارد و من میشوم از یار جدا •♫◊

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا

ابر و باران و منو یار ستاده به وداع •♫◊

من جدا گریه کنان ابر جدا یار جدا


•♫•♬• •♬•♫•


همایون شجریان ابر میبارد ریمیکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد