آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ من و بارون از مهدی عسگری

متن آهنگ من و بارون از مهدی عسگری
  منو بارون و پرسه دوباره دل میترسه
منو تنهام بزاری بگی دوستم نداری ولی بازم می ارزه
توو دلم بی رقیبی چرا با من غریبی
تو منو کشتی اما با تو نفس کشیدن عجب حال عجیبی
حالا دل قهره با یه شهر نفس میکشم با طعم زهر
میگم بمون اما من جوابو میدونم آره
حالا دل قهره با یه شهر نفس میکشم با طعم زهر
دلم پیشته توام میدونی دیوونم آره
منو این حال ناجور چقدر از تو شدم دور
با نگاه تو مردم حق داری عزیزم به چشات بشی مغرور
توو دلم بی رقیبی چرا با من غریبی
تو منو کشتی اما با تو نفس کشیدن عجب حال عجیبی
حالا دل قهره با یه شهر نفس میکشم با طعم زهر
میگم بمون اما من جوابو میدونم آره
حالا دل قهره با یه شهر نفس میکشم با طعم زهر
دلم پیشته توام میدونی دیوونم آره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.