آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ کجایی از علیرضا پیشگاه

متن آهنگ کجایی از علیرضا پیشگاه
  مونده جای خالیت توو قلبم کجایی
روز خوش ندیدم من بعد این جدایی
خستم از مرور عکسهای یادگاری
کجای کجایی کجایی
غم داره خونه بی تو نمیشه که سر کرد
نباشی کنارم نمیشه سفر کرد
فاصله گرفتی از قلب من جدایی کجایی کجایی
کجایی ببینی بی تو شبها میزنم پرسه
کجایی ببینی عطر تو از کوچه ها رفته
نبودی ببینی با خودم بعد ار تو درگیرم
نبودی ندیدی از خودم جای تو رنجیدم
مونده توی یادمون چشمای رویایی
خستم از رویت از بس که زیبایی
بی خبر از من کجای دنیایی کجایی کجایی کجایی

یدفعه قلب تو بد شد از من دیوونه عاشق زدو رد شد
من قسم خوردم یه روز به جون تو
هرچی بشه باز عاشق چشمات بمونم

کجایی ببینی بی تو شبها میزنم پرسه
کجایی ببینی عطر تو از کوچه ها رفته
نبودی ببینی با خودم بعد ار تو درگیرم
نبودی ندیدی از خودم جای تو رنجیدم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.