آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ تشیع جنازه از میلاد راستاد

متن آهنگ تشیع جنازه از میلاد راستاد
خوش اومدی بینم پس کو دسته گلت ماشالله رو اومدی هه نبود من کرده تپلت
یه حسی تو دلم نشسته که نمیدونم اسمش چیه نمیدونم بخاطر غریبیه یا یه چیز دیگه


  

نمیدونم شاید این روزا این یه حس طبیعیه نگام نمیکنی تو از تنم شاید دردم اینه

یه نگاه به من کن امشب تو سر مزارم به این چشم گریون به این دل در انتظارم
ببین چقدر تنهام من با این حال نزارم لااقل تو اینجا بیا و من و تنها نزارم

لبخند بزن دلم مثل این اتاق واست شده تنگ زود باش لبخند بزن و یه سلفی از من و اسمم رو سنگ
بخون رو قبرم و میترسم شب اول کنارم بمون امشب کنار قبرم با صدای خودت واسم قرآن بخون
حالا که گریه کردی به هم خورد آرامشم بزار من حرف بزنم بزار من خالی بشم
لعنتی فاتحه رو باید واسه تو فرستاد جلو جنازم و نگیر بزار تشییع بشم
فقط موقع دفن نزار خاک بریزن بیا تو قبر پنج دقیقه بغلم کن
اول قول بده پنج شنبه شبا رو سر میزنی بعد خودت با دستای خودت دفنم کن
از پشت شیشه نگاه کن شستنمو باهام حرف بزن تکون بده جنازم و
لعنتی حیات کجاست چرا با اون اومدی زیر خاکم باید سرت بزنم خودم و
دیگه تو همون کوچه توی همون خونه جای صدای من صدای قرآن میاد
وقتی عکسم و زدن سردر اون خیابون نگو حلالم کردی میخوام صدات بیاد

یه نگاه به من کن امشب تو سر مزارم به این چش گریون به این دل در انتظارم
ببین چقدر تنهام من با این حال نزارم لااقل تو اینجا بیا و من و تنها نزارم

==>> تکست اهنگ تشیع جنازه از اینتر موزیک <<==

دارن غسلم میدن بهت گفتم میرم زیر خاک قدرم و بدون خودم زیر خاک قلبم پیش تو
شاید بازی و باختم رسمش نبود جدا بشیم از هم یکی بود یکی نبود
تنها بمانم غربته هنوز اینجا واسه من دیگه فرصتی نموند
خدا من و جدا کرد از اون روزایی که با هم بودیم دیگه شده تموم
حالا چند تا گل یاس بالای قبرم یه شعر غمگین روی سنگ قبرم
حک شده حالا من زیر خاکم دنیای من شده غرق یه ماتم
ماتمی که امشب غرقم کرده باورش سخته چون رفتارت سرده
حالا که مردم کاش از تو نمیخوردم الان همه فکر میکنن من بازی و بردم
بین خودمون بمونه من بازی و باختم با اینکه زیر خاکم زندگیتو ساختم
حقم این نبود بخاطرت زیر خاک باشم تو از خدات بخواه من همین الان پاشم
خواستم مال من بشی ولی خدا نزاشت من رفتم الکی پابندم نباش

من که تو هفته هفت روزشو بات بودم چه جوری سر کنم بدون تو چندین سال
تو که بلدی با جنازمم اسم در کنی با یه پست سر و تهش و هم بیار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.