آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ زنجیر یا ماهورا تیتراژ فیلم ماهور از گرشا رضایی


متن آهنگ ماهورا از گرشا رضایی
(آهنگ زنجیر یا ماهورا تیتراژ فیلم ماهور از گرشا رضایی)
هر لحظه حالم بدتره تو این روزا
امروز اگه اینه که ای وای از فردا
دلگیرم از تموم دنیا فقط بیا
بیا که زندگیم رو این دوری سوزوند
چه خاطراتی از تو پیش من جا موند
قصه غمگینم رو جز تو کسی نخوند
  
بی هم میریم شبیه زنجیریم، یه لحظه دور از هم آروم نمیگیریم
بارون دیوونگی داره عاشق که بی عشق طاقت نمی آره
تکست آهنگ ماهورا از گرشا رضایی

تو بی من و من بی تو چی مونده از ما
بیا یه مرهمی بزار رو این دردا
هستی و من دل تو دلم نیست فقط بیا
غرورم رو هیچی به جز اشکت نشکوند
بهم بگو چی آخه چشماتو ترسوند
بی تو واسه نفس کشیدن هوا نموند

بی هم میریم شبیه زنجیریم، یه لحظه دور از هم آروم نمیگیریم
بارون دیوونگی داره عاشق که بی عشق طاقت نمی آره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.