آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ یار باش از گرشا رضایی


متن آهنگ یار باش از گرشا رضایی
یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم
قلبم با هیشکی به بجز تو یکی نیست
دلم تو رو میخواد باهاش یار باش بمونی پیش من
ای کاش بدونی دلم با کسی نیست
با تو من از این دنیا دیگه چیزی نمیخوام
باهم دارن جور میشن نفسهاتو نفسهام
  
صبر کن دلم نا آرومه عشقت نگاهات معلومه
فکرت چرا از وجودم نمیره، خوب شو با من
که بدحالم، زود باش همون که عاشقم بود باش
کمک کن که این عشق نمیره
تکست آهنگ یار باش از گرشا رضایی

یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم
قلبم با هیشکی به بجز تو یکی نیست
دلم تو رو میخواد باهاش یار باش بمونی پیش من
ای کاش بدونی دلم با کسی نیست
با تو من از این دنیا دیگه چیزی نمیخوام
باهم دارن جور میشن نفسهاتو نفسهام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.