آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بی منت

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بی منت

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام بی منت با کیفیت فوق العاده 128 و 320 به همراه متن ترانه در رسانه گیتار موزیک

Bi Menat Song By Morteza Ashrafi + Lyrics

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بی منت

بی منت مرتضی اشرفی

متن آهنگ مرتضی اشرفی بی منت

پخش آنلاین این آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی باب شرجی بوشهر

  

آهنگ بی منت مرتضی اشرفی

متن آهنگ

باز دلم افتاده دستت بسوزون ناز شصتت

من این حال خسته حریف چشات نمیشیم

شما مهره شاهی ما یه نیم رخ توی بازی

بازی ادامه داره وقتی کیش و مات نمیشی

تو که یه دنده منم حالم به یه مو بنده

اما دل نکنی که هر کی یه چیزی از ما کنده

تورو بی منت بی خواهش از ته دل میخوامش

شلوغیای دور و ورت گرد و خاکه زود میخوابه

عکس تو هنوزم توی خونه دلم رو دیواره


خاطرتو میخوام ولی اگه خاکی باشی بیشتر

غیر تو به این آسونی من با کی آشتی میشم

اگه با مسی قهر کنم محاله باهاش سر کنم

الا تو دلم میخواد دروغاتو باور کنم

تو که یه دنده منم حالم به یه مو بنده

اما دل نکنی کخ هرکی از ما یه چیزی کنده

تورو بی منت بی خواهش از ته دل میخوامش

شلوغیای دور و ورت گرد و خاکه زود میخوابه

عکس تو هنوزم توی خونه دلم رو دیواره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد