آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ تو رفتی دگر ماه و آیینه خداحافظ عرفان طهماسبی

دانلود آهنگ تو رفتی دگر ماه و آیینه خداحافظ عرفان طهماسبی

با ما همراه باشید در موزیک تگ با / دانلود اهنگ تو رفتی دگر ماه و آیینه خداحافظ عرفان طهماسبی با متن کامل ترانه در ادامه مطلب ….

Download Song « Erfan Tahmasbi – KhodahafezZ » With Text And 320 & 128 Links In musictag

 

عرفان طهماسبی تو رفتی دگر ماه و آیینه خداحافظ

در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی

دل به پایت افتاد آرزو کردم بعد از تو عاقل نشوم


آشنای من من غریبم بی تو با خیابان ها من رفیقم بی تو

بعد تو عمرا من دگر عاشق نشوم


تو رفتی دگر ماه و آیینه خداحافظ بغض تو سینه خداحافظ

گم شد در قلبت عشق بی ثمرم


—–|●♫♫●|—

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.