آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود مداحی سلام کربلا سلام اربعین پویانفر

دانلود مداحی سلام کربلا سلام اربعین پویانفر

عزیزان همراه همینک دانلود نوحه استودیویی و نماهنگ سلام کربلا سلام اربعین سلام بهترین جاده رو زمین محمد حسین پویانفر ویژه جاماندگان اربعین 1401 با متن و کیفیت عالی صوتی فراهم کرده ایم

  

Download Nohe » Mohammad Hossein Pouyanfar » Salam Karbala With Text And 2 Quality


دانلود مداحی سلام کربلا سلام اربعین پویانفر


متن نوحه


گریه برات به داد این چشام میرسه

پاهام حرم نمیرسه صدام میرسه

من جا موندم ولی سلام میکنم

من میدونم که این سلام میرسه

جانم حسین جانم حسین

سلام کربلا سلام اربعین

سلام بهترین جاده رو زمین

سلام علت نجات جهان

مسیر ظهور امام زمان

پای دلتنگی رو بردار از گلوم

آبروداری کن نره آبروم

عمر من دور از تو حروم شد حروم

جانم حسین جانم حسین

من میدونم که این سلام میرسه

سلام کربلا‌ سلام اربعین

سلام بهترین جاده رو زمین

سلام علت نجات جهان

مسیر ظهور امام زمان


پویانفر سلام کربلا سلام اربعین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.