آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ رویامو برگردون از شاهرخ اینانلو

متن آهنگ رویامو برگردون از شاهرخ اینانلو

دور از تو لحظه هام خسته کننده است

دل کندم از هرکسی دوروبرم هست

بی عشقت هرجای دنیا که باشم

حس میکنم که زندگی با من غریبه است

  

آسون که نیست چشمات یه روزی تنها دلیل زندگیم بود

رویایمو برگردون عزیزم دنیای من وابستگیم بود

من واسه لبخندت یه روزی از هرچی دوست داشتم گذشتم

تنهام نذار حالا که دیگه راهی واسه برگشت نذاشتم

تکست آهنگ رویامو برگردون از شاهرخ اینانلو


تنهایی سرد و تلخم کرد و غمگین

یه بی تفاوت که نمیشه بدتر از این

برگرد و تکیه گاهم شو که بی تو

با یه تلنگر میشکنه این بغض سنگین


آسون که نیست چشمات یه روزی تنها دلیل زندگیم بود

رویایمو برگردون عزیزم دنیای من وابستگیم بود

من واسه لبخندت یه روزی از هرچی دوست داشتم گذشتم

تنهام نذار حالا که دیگه راهی واسه برگشت نذاشتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.