آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

اینا میخوان از چشمام تورو بندازنت نمیدونن چشامی

دانلود آهنگ اینا میخوان از چشمام تورو بندازنت نمیدونن چشامی

چشاتو که روم میبندی انگاری که ماه تو شبام نیست♫
انقد که تو دلم خونه به خدا تو رگارم نیست♫

  

به تویی که خوب میدونی همه جون منی♫
این خواهش آخرمه ، کاشکی نری …♫
─|♫●♪♪♫|─
اینا میخوان از چشمام تورو بندازنت نمیدونن چشامی♫
نمیدونن تو باشی نباشی بازم ، توی دلم باهامی♫
─|♫●♪♪♫|─
تو هم اشک تو چشمای من شدی هم ، دلیل خنده هامی♫
دنیارو بگردم مثل تو نیست آخه دنیامی♫
─|♫●♪♪♫|─
پشت تو هیچ کی نمیتونه جلوم حرف بزنه♫
هرچی هم‌ بشه خودم هواتو دارم یه تنه♫
─|♫●♪♪♫|─
هرجا میرم به همه میگم هنوز عشق منه♫
کی مثل خودم دیوونته؟ کی آخه مثل منه ؟♫

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.