آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ حرفایی که زدم مجید رضوی

متن آهنگ حرفایی که زدم مجید رضوی

حرفایی که زدم همش از روی علاقه بود − ♮

هر کی میبینه منو میگه چته بلا به دور ♩♩

اهنگ جدید حرفایی که زدم همش از روی علاقه بود

  

‹–—/♬♩/–—›

همش از درده مریضم کرده − ♮

عشق زیادی نمکه رو زخمه ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

اگه بهت گیر میدادم نبود دست خودم − ♮

نمیخواستم اذیتت کنم دست گلم ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

تو به دل نگیر عزیزم دیوونه شدم − ♮

تو بزرگی کن و برگرد من دست پرم ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

هر چی گفتمو پس میگیرم − ♮

میخوام عشقتو دست بگیرم ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

هر چی گل واست هست بچینم − ♮

بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

اگه بیای میشم بارونت خودم − ♮

رو سرت میبارم تا یکم آرومت کنم ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

قلبمو میپیچمش کادو میکنم − ♮

تو که باشی اینجوری از دنیا نمیبرم ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

هر چی گفتمو پس میگیرم − ♮

میخوام عشقتو دست بگیرم ♩♩


‹–—/♬♩/–—›

هر چی گل واست هست بچینم − ♮

بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا ♩♩


حرفایی ک زدم همش از روی علاقه بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.