آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ دلتو بده و دلمو بگیر و از دل من دل نکن

دانلود آهنگ حسین سعادت دلتو بده و دلمو بگیر و از دل من دل نکن

سوپرایز ویژه رسانه موزیک وب | دانلود اهنگ حسین سعادت دلتو بده و دلمو بگیر و از دل من دل نکن با بهترین کیفیت و متن ترانه را بشنوید..

Download New Music Hossein Saadat ♫ Del Nakan With Text And 2 Quality 320 & 128

حسین سعادت دلتو بده و دلمو بگیر و از دل من دل نکن

  

متن آهنگ

»–—/♬♩/–—«»–—/♬♩/–—«
خاطره سازی میکنم با چشمای تو
میخوام همیشه بمونم تو دنیای تو
»–—/♬♩/–—«»–—/♬♩/–—«

دلتو بده و دلمو بگیر و از دل من دل نکن

عشق مقدس من قلب منو پس نزن

همش دلم پر میکشه برای با تو بودن
»–—/♬♩/–—«
»–—/♬♩/–—«

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.