آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بگی نگی شدی سر به هوا احمد سعیدی

دانلود آهنگ بگی نگی شدی سر به هوا احمد سعیدی


موزیک جدید احمد سعیدی بنام سر به هوا از رسانه آپ سانگ + متن شعر و کیفیت عالی


Download New Music Ahmad Saeedi – Sar Be Hava + Lyrics And Excellent Quality

دانلود آهنگ احمد سعیدی سر به هوا

اگه طرفدار احمد سعیدی هستی براش قلب  بزار

 

   

 

تکست شعر آهنگ

یاد منم کن، بیا بازم بقلم کن

به جنون کشیده کارم عاشقم چون

نا سازگارم، وقتی دستاتو ندارم

خیلی وقته بی تو یارم بیقرارم

بگی نگی شدی سر به هوا

میای و میری هی بی صدا

قایم میشی ازم یکم

دیوونتم به کی بگم

بگی نگی شدی سر به هوا

آخه تو کجا دوری کجا

لازمه بدونی نفسی

تو برای من همه کسی

دانلود آهنگ جدید

دست رو دلم نزار بیا

تو دور از انتظاریا

بگو که نزدیکی به من

هستی تو این حوالیا

دیونه ای مثل خودم

دنیارو جستجو کنم

نیست مثل تو میخوام بازم

عشقتو آرزو کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.