آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ زدم به سیم آخر از مهدی صفرزاده

متن آهنگ زدم به سیم آخر از مهدی صفرزاده

بی تو شب و روزم سیاهه خیابونا کرده منو بی تو کلافه

وضعیت روحیم خرابه این زندگی بی تو عذابه

خنجر زدی بدجور به قلبم من مرد تنهای این شهرم

هیچکی ندید حال دلم رو خیابونا منو میفهمن

  

زدم به سیم آخر تنها تو جاده دلم میخواد قدم زدن پای پیاده

یادت نره آغوش من امن تو جاده از این به بعد کنار من عین خیاله

تکست آهنگ زدم به سیم آخر از مهدی صفرزاده


دوباره منو سیگارمو خاطراته تو دود میشن میسوزن به یاد تو

تو هم مثل بقیه رفتی و دل کندی عیبی نداره عشقت شده سرگرمیو

مهم نیست کجایی خوشی باکسی دلیل حال بدم توعه ناکسی

یه روز میاد که یاد من میشی و که مثل من نیست و نمیاد کسی


خنجر زدی بدجور به قلبم من مرد تنهای این شهرم

هیچکی ندید حال دلم رو خیابونا منو میفهمن

زدم به سیم آخر تنها تو جاده دلم میخواد قدم زدن پای پیاده

یادت نره آغوش من امن تو جاده از این به بعد کنار من عین خیاله


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.