آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ هر بار این درو محکم نبند نرو ماکان بند

دانلود آهنگ هر بار این درو محکم نبند نرو ماکان بند

موزیک جدید ماکان بند بنام هر بار این درو محکم نبند نرو از رسانه آپ سانگ + متن شعر و کیفیت عالی

Download New Music Macan Band – Har Bar In Daro + Lyrics And Excellent Quality

دانلود آهنگ هر بار این درو محکم نبند نرو ماکان بند

اگه طرفدار ماکان بند هستی براش قلب بزار

   

تکست کامل شعر این ترانه

دیگه بدون من یه قدمم برندار
یه چیزی بهت میگم این دفعه رو نه نیار
هر بار این درو محکم نبند نرو
این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره
بی تو از دلهره هر دقیقش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو
این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره
بی تو از دلهره هر دقیقش پره

  آپ سانگ

بدون تو بدون از این زندگی سیرم
به جون هردومون نباشی از دست میرم
درا رو وا نکن و حرف رفتنو نزن
نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من
هر بار این درو محکم نبند نرو
این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره
بی تو از دلهره هر دقیقش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو
این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره
بی تو از دلهره هر دقیقش پره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.