آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ماکان بند

دانلود آهنگ یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ماکان بند

موزیک جدید ماکان بند بنام یه لحظه نگام کن از رسانه آپ سانگ + متن شعر و کیفیت عالی

Download New Music Macan Band – Ye Lahze Negam Kon + Lyrics And Excellent Quality

دانلود آهنگ ماکان بند یه لحظه نگام کن

اگه طرفدار ماکان بند هستی براش قلب بزار

  

تکست کامل شعر این ترانه

جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو

برگشت ورق دل کندی و نفهمیدم پس چرا خواستی منو

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه خسته صدام کن

بگو رفتنت شوخیه یه دروغ محضه دروغ محضه

نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم

ولی بازم من بدون تو من آیندمو تکی ساختم

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه خسته صدام کن

بگو رفتنت شوخیه یه دروغ محضه یه دروغ محضه

نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم

ولی بازم من بدون تو به این زندگی باختم

آپ سانگ

همیشه حرفت هست همش تو این خونه دل من از دوریت هی بهونه

نمیشه پرتش کرد ذهنمو دور از فکرت نمیشه ردش کرد درگیرم با عشقت

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه خسته صدام کن

بگو رفتنت شوخیه یه دروغ محضه دروغ محضه

نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم

ولی بازم من بدون تو من آیندمو تکی ساختم

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه خسته صدام کن

بگو رفتنت شوخیه یه دروغ محضه یه دروغ محضه

نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم

ولی بازم من بدون تو به این زندگی باختم

♫♫♫♫ شعر کامل آهنگ یه لحظه نگام کن با صدای ماکان بند ♫♫♫♫

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.