آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ طبیبانه از محسن دولت

متن آهنگ طبیبانه از محسن دولت
  از همان لحظه که گفتی عزیز تو شدم
در نبودت دو سه روزیست مریض تو شدم
تو طبیبانه پی حال مرا میگیری
طب کنم قطع یقین در بر ما میمیری
یار از این بهتر دلدار از این بهتر
سنگ صبورم شد غمخوار از این بهتر
جان جانان شد آهوی خرابان شد
ابری شده ام تا او بوی نم باران شد
در آرام ترین حالت ممکن تو زیباترین نقش جهانی
که تا گوشه چشمت به من افتد به تو جان بدهم آنی آنی
من از غرق تو بودن نحراسم جز عطر تو که مانده به لباسم
به دیووانگی محضی کشانده مرا عقل و دل و هوش و حواسم
یار از این بهتر دلدار از این بهتر
سنگ صبورم شد غمخوار از این بهتر
جان جانان شد آهوی خرابان شد
ابری شده ام تا او بوی نم باران شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.