آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ معروفه چشمات از محسن خواجه

متن آهنگ معروفه چشمات از محسن خواجه
  دلگیرم مثل آدمی که توو زندگیش خوشی ندید
تقصیر تو بود هرچی دل من کشید
حس من مثل آدمیه که باخته هرچی داشته رو
اصرار کردم چقدر بهت گفتم نرو
یادت رفت هرچی بینمون بود
آخه اینقدر زود تو رفتی که چی
چشمات یه حالتی داره منو میکشونه به سمت عکسهات هر روز
فکر میکردم میمونی و میگفتم محاله بری و نباشی یه روز
معروف چشمات و کار میدی دست آدم با چشمای معصومت
من نمیگم همه میدونن تنها گذاشتن واسه تو آسونه
موندگاری توو قلبم هیچکسی نمیتونه جاتو بگیره برام
شایدم من اشتباه کردم دل بستم با اینکه میدیدم بدی با چشام
سر به راهت بودم با اینکه میدونستم تو بد داری تا میکنی
پای تو موندم تنها با اینکه دیدم منو از سرت وا میکنی
چشمات یه حالتی داره منو میکشونه به سمت عکسهات هر روز
فکر میکردم میمونی و میگفتم محاله بری و نباشی یه روز
معروف چشمات و کار میدی دست آدم با چشمای معصومت
من نمیگم همه میدونن تنها گذاشتن واسه تو آسونه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.