آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ دنج از پدرام حسین پور

متن آهنگ دنج از پدرام حسین پور
  یه جای دنجی باشه دلم میخواد که باشه پیش تو
دستتو بگیرمو ببرم از هرچی غمه جداشه
صاف روبروم بشین زول توو چشات بزنم
بهت بگم چجوری میخوامت فقط از عشقت حرف بزنم
آره با تو حالم دوباره میشه مثل سابق
آشنایمون داد بهم زندگی دوباره شدم عاشق
پیش هرکی که چشم دیدنمونو نداره بشیم آ دق
همه جوره مال من میشی و ندارم دیگه من دلهوره
اینجوری که باهام راه اومدی مگه دلم ازت میبره
میخوره دلم واستو آخ بیام بگردم دورت
یه جای دنجی باشه دلم میخواد که باشه پیش تو
دستتو بگیرمو ببرم از هرچی غمه جداشه
صاف روبروم بشین زول توو چشات بزنم
بهت بگم چجوری میخوامت فقط از عشقت حرف بزنم
آره با تو حالم دوباره میشه مثل سابق
آشنایمون داد بهم زندگی دوباره شدم عاشق
پیش هرکی که چشم دیدنمونو نداره بشیم آ دق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.