آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ افسردگی از محمدرضا شمس


متن آهنگ افسردگی از محمدرضا شمس
چیزی نمیدونی از این دل خونم
من بی تو داغونم توی خیابونم

اینبار در پستی دیگر دانلود دکلمه های برزان کوهی  رو با کیفیت بالا قرار دادیم امیدواریم از شنیدنش لذت ببرید .

  

چیزی نمیدونی وقتی که غمگینم

بی تو همش اینم بی تو نمیشینم

حال خرابی که بعد تو من دارم
با غصه درگیرم هر شبو بیدارم
تنهات نمیذارم حتی تو رویاهام
من آرزوم این بود باشی همش باهام
تکست آهنگ افسردگی از محمدرضا شمس

رویامو باور کن این خواب قبل از تو
دیوونگی داره تنهام نمیذاره
قرص های خواب آور هردونشون واسم
افسردگی داره تنهام نمیذاره

چشمامو میبندم چشماتو میبینم
انگاری غعمگینم بی تو همش اینم
دستاتو میگیرم واسه تو میمیرم
من با تو درگیرم من با تو درگیرم

بی تو کجا باید رفت اینهمه راهو
جاده ی کوتاه و احساس تنهایی
میرم ولی بازم یادت فراموشم
غمهای روی دوشم بازم همینجایی

رویامو باور کن این خواب قبل از تو
دیوونگی داره تنهام نمیذاره
قرص های خواب آور هردونشون واسم
افسردگی داره تنهام نمیذاره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.