آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ دیر آمدی از رضا رادمان


متن آهنگ دیر آمدی از رضا رادمان
دیر آمدی نگو نه پشت پا زدی نگو نه

اینبار در پستی دیگر آهنگ امید بنام باران میبارد امشب رو با کیفیت بالا قرار دادیم امیدواریم از شنیدنش لذت ببرید .

ساحل امن چشمان تو جای من بود

دیگر اما تو من را ندیدی نگو نه

 

 
سکوت میکنم ببین تمام لحظه های من
تباه عشق تو شد آخر، چه در دل تو میگذشت
بی وفا که سهم من شده این عشق نا برابر
نبوده حق من که تو بری و خاطرات تو
شود همه دارو ندارم، بگو چگونه سر کنم
بی تو رفته بر باد دگر همه صبر و قرارم
تکست آهنگ دیر آمدی از رضا رادمان

رسیدی زمانی که من غرق سکوتم
زمانی که من از نفس افتاده بودم
شدی نوش دارو درست بعد مرگم
چه بی رحمانه رفتی نبودی تو مرحم

دیر آمدی نگو نه پشت پا زدی نگو نه
ساحل امن چشمان تو جای من بود
دیگر اما تو من را ندیدی نگو نه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.