آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ پاییزم رفت از محمد پورفرخی

متن آهنگ پاییزم رفت از محمد پورفرخی
  پاییز رفت، حالا من و زمستنوی که گرمایی نداره
پاییزم رفت بگو چیکار کنم که حرفام رو تو تاثیر بزاره
حالا من موندمو زمستون سرد دستای تو دستامو رد کرد زیر بارون
حالا من موندمو نبود تو نشد که حرفامو به تو بگم آروم
دلتنگتم به کی بگم نمیدونی حتی یکم
دوری ازت واسم نفس گیر میشه
فرار از رو مشکلات آسونترین راه برات
ساکت رو جمع کن که داره دیرمیشه
دیگه بعد از تو من داغون شدم دردامو ریختم تو خودم
اقرار کردم عشقتو تا حرف این مردم شدم
فرداتو رویاتو دنیاتو توو دستام میگیرم
فردامی رویامی دنیامی تو نباشی میمیرم
چه نفس گیرن بی تو این روزا تو سرت گرمه من ولی تنها
هی صدات کردم اما نشنیدی آرزو هاتو دست کی دیدی
دلتنگتم به کی بگم نمیدونی حتی یکم
دوری ازت واسم نفس گیر میشه
فرار از رو مشکلات آسونترین راه برات
ساکت رو جمع کن که داره دیرمیشه
دیگه بعد از تو من داغون شدم دردامو ریختم تو خودم
اقرار کردم عشقتو تا حرف این مردم شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.