آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ بیقراری از صدرا راثی

متن آهنگ بیقراری از صدرا راثی
  روزای خوب کجاست روزای مخملی
رفته روزای خوب قطعا مقصری
به داد من برس مردم از استرس
نزار حسود بشم گاهی به من برس
من گریه میکنم تو مهربون میشی
من عاشقت میشم تو مثل جون میشی
دستت توو دستمه فکرت با کی میره
چشمام تو چشم تو، تو با یکی دیگه
من بیقرار تو، تو بیقرار کی
جسمت کنار من فکر تو پیش کی
نشکن تو قلبمو این آشیونمون
حیفه خراب نکن بد کردیم هردومون
روزای خوب کجاست روزای مخملی
رفته روزای خوب قطعا مقصری
به داد من برس مردم از استرس
نزار حسود بشم گاهی به من برس
من گریه میکنم تو مهربون میشی
من عاشقت میشم تو مثل جون میشی
دستت تو دستمه فکرت با کیه؟
چشمات تو چشمای تو، تو با یکی دیگه
من بیقرار تو، تو بیقرار کی
جسمت کنار من فکر تو پیش کی
نشکن تو قلبمو این آشیونمون
حیفه خراب نکن بد کردیم هردومون
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.