آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ کارم گیره از عامر

متن آهنگ کارم گیره از عامر
  برام بسه عشقت نفسه عشقت
دم و بازدم دلم گیره تو و حال و هواته
هوایی میشم باز چه خوبند حرفهات
بیقرارم اینا همش کار نگاته
کارم گیره اون چشای گیراته هرجا بری قلب من همراته
تو دل من امضاته قلب من شده خونت جاته
چه جوری به این خوبی یه دلی باهام جوری دلبستم
همونی که میخواستم روحیتو میشناسم پایه عشقت هستم
بعد از این هرچی بشه آسمون زمین بیاد از عشق من کم نمیشه
مثل کوه به پای تو وایمیسم تموم عمر، کوه که پاهاش خم نمیشه
کارم گیره اون چشای گیراته هرجا بری قلب من همراته
تو دل من امضاته قلب من شده خونت جاته
چه جوری به این خوبی یه دلی باهام جوری دلبستم
همونی که میخواستم روحیتو میشناسم پایه عشقت هستم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.