آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ کوه چشمات از علی رها

متن آهنگ کوه چشمات از علی رها
  کوه چشمات عجب ارتفاعی داره آخر از عشق تو شد دلم کوهنورد
تلخو مصنوعیه بی تو هر خنده ای من همونم که میشه بهش تکیه کرد
راه طولانی و نیست یک همسفر مقصد تو کجاست عاشقت رو ببر
دل نگو که شده برده ی سینه چاک انتخابم کنو ابرومو بخر
عاشقت شدم کی منصرفه انقد خوبی که پشت سرم صفه
ی کم منو بخواه عاشقم نشو باهام که راه بیای میای ادامه اش رو
یک پدیده که هیشکی ندیده هنوز مُسکنی تو برام آرامشی شبو روز
وقتی از تو میگم خوبه حال دلم نگاه پاک تو به نگاهم بدوز
ترس ندارم که تنها بمونم یه عمر ترس من از بدون تو خندیدنه
دیگه از دست ندیم ایم زمان کمو حالا که وقت عشقو دلبستنه
عاشقت شدم کی منصرفه انقد خوبی که پشت سرم صفه
ی کم منو بخواه عاشقم نشو باهام که راه بیای میای ادامه اش رو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.