آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ جانان از امیر تیموری

متن آهنگ جانان از امیر تیموری
  دل میبری از من داری دنیامو میگیری
دنبال توئه چشمام هر جایی که میری
امشب همه چی جوره واسه دل به تو دادن
بی طاقتی مثل من آروم نمیگیری
ساقیا می بده می بده مست و دیوانه کن
در شب بی قرار عاشق هم کنار با من اینجا بمان یارا
تویی جان جانان من درد و دردان من دلم رو ربودی
بگو عشق کی بودی، بدون بود و نبودمی همه وجودمی
جونم به تو بستس، دلم از غیر تو خستست
جان جان دلبرم فکر تو در سرم دل از میبری منم دل ازت میبرم
تو از همه دلبرتری دل به تو بستم
از غیر تو دل کندم و از غیر تو خستم
بی تاب توام مات توام عشق منی تو
من تا ته این قصه بدون پای تو هستم
با تو قلبم خوشه عاقبت می کُشه رنگ چشمای تو ما رو
هر چی میخواند بگند آخرش قلب من مست دیوانه شد یارا
تویی جان جانان من درد و دردان من دلم رو ربودی
بگو عشق کی بودی، بدون بود و نبودمی همه وجودمی
جونم به تو بستس، دلم از غیر تو خستست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.