آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ روزگار نامرد از محمد خیرخواهان

متن آهنگ روزگار نامرد از محمد خیرخواهان
  یه عکس یادگاری یه جفت فنجون خالی
با کلی غم نشستم گلم تو توو چه حالی
یادت میاد اون روزا غم ازم جدا بود
یادم میاد اون روزا عشق ماله ما دوتا بود

این روزگار نامرد چه جنجالی به پا کرد
من نمی دونم چی شد منو از تو جدا کردم

یادت میاد تو بارون با همدیگه میرفتیم
یادم میاد که با هم چه حرفهای میگفتی
خاطره هات قشنگه هر وقت به یادم میاد
خنده رو لبها بازم سراغم میاد

این روزگار نامرد چه جنجالی به پا کرد
من نمی دونم چی شد منو از تو جدا کردم

تو عکسهامون میبینم چه خاطراتی ساختیم
نمی دونم چی شد ما زندگیمون رو باختیم

این روزگار نامرد چه جنجالی به پا کرد
من نمی دونم چی شد منو از تو جدا کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.