آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ دیوونه بازی کن از آریا صالحی

متن آهنگ دیوونه بازی کن از آریا صالحی
  کیه مثل تو خانوم بتونم باشم کنارش آروم
کی می تونه کاری کنه تا جون دارم بخوام بمونم با وان
هرچی از عشق داری توی بازی رو کن
منو با روی ماهت روبرو کن بیا و زندگیمو زیر و رو کن
بیا طلوع کن بیا شروع کن
هرجا که می ری بی من جامو خالی کن
پیشم برگرد و حالمو عالی کن
من یه دیوونه ام برو همه رو حالی کن
برو همه رو رازی کن برو دیوونه بازی کن
می بینیم سر تا پا خواهشم همین الانشم بی تو بی آرامشم
میشم کسی که ندیدی خوابشم بلدم راهشم الان هم دنبالشم
انقده خوبی که تو دلت جا بشم واسه دیدنت سر تا پا، پا بشم
بیا باهام راه بیا تا که رو به راه بشم کنار تو کنار تو
هرجا که می ری بی من جامو خالی کن
پیشم برگرد و حالمو عالی کن
من یه دیوونه ام برو همه رو حالی کن
برو همه رو رازی کن برو دیوونه بازی کن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.