آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ یهو میزاره میره از رامین بی باک و کاروئل

متن آهنگ یهو میزاره میره از رامین بی باک و کاروئل
  یهو میذاره میره میزنه به سرش
منو تنها میذاره ولی می مونه غمش
شبو بی خوابیه من تنهام با یه نور شمع
هر بار صدات زدم دورتر شدی ازم
دل بریدی از این منه دیوونه
عزیزم این کارات تو دلم می مونه
چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه
منو تهرانو شبای غمگینش
عشق هم تلخه هم به دل میشینه
من باختم زندگیمو دوباره برگرد
نه نمیخوام بسازم دوباره با درد
من هنوزم همونم نگو دوسم نداری
نگو نمیشه با من بسازی
دل بریدی از این منه دیوونه
عزیزم این کارات تو دلم می مونه
چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه
منو تهرانو شبای غمگینش
عشق هم تلخه هم به دل میشینه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.