آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ پیاله از رحیم شهریاری

متن آهنگ پیاله از رحیم شهریاری
  زلفونه او گولی تاج رحم اوله بیر تلفنی آچ
هر گون آنام سویلییر ورمسلر گوتور قاچ
گونده یوز یول قادانی آلان من
سئوگیلیم عشوه نازی ساتان سن
پیاله نی دولدوراخ شمع لری گون یاندیراخ
عاشق اولوپ چالدیراخ سن بیرده من
نغمه یازاخ سوزلره اولدوز اولاخ گوی لره
گل یاناغی قیرمیزی سورمه نی یاخ گوز لره
گونده یوز یول قادانی آلان من
سئوگیلیم عشوه نازی ساتان سن
پیاله نی دولدوراخ شمع لری گون یاندیراخ
عاشق اولوپ چالدیراخ سن بیرده من
گونده یوز یول قادانی آلان من
سئوگیلیم عشوه نازی ساتان سن
پیاله نی دولدوراخ شمع لری گون یاندیراخ
عاشق اولوپ چالدیراخ سن بیرده من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.