آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ کربلا از رضا میکائیل


متن آهنگ کربلا از رضا میکائیل
بازم محرم شد پیرهن سیاه میپوشم
غلام حلقه به گوشم زنجیر عزا رو دوشم
شدم به عشق تواسیر تو دریایی و من کویر
من نوکرو تو امیر دست منو آقا بگیر

مداحی برای ماشین از رضا میکائیل

 

 
کربلا شیرین ترین رویای شبهای منه
روز و شب عکس حرم در قاب چشمای منه
باهمه گفتم آقا این اربعین من زائرم
آبرو داری کن مولای من ای دلبرم
مولا مولا مولا مولا
تکست آهنگ کربلا از رضا میکائیل

یه عمری بودم از عشقت افسون
تو بودی لیلا منم یه مجنون
خوشم که آقا هوامو داری
کویرم آقا تو هستی بارون

کربلا شیرین ترین رویای شبهای منه
روز و شب عکس حرم در قاب چشمای منه
با همه گفتم آقا این اربعین من زائرم
آبرو داری کن مولای من ای دلبرم
مولا مولا مولا مولا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.