آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ محسن نوری به نام دوریم از هم

متن آهنگ محسن نوری به نام دوریم از هم

 پا کرده جاتو جاتو خاطراتی که واسم گذاشتی
رفتی دوباره رو همه قولامو تو پا گذاشتی
خرابه حالم تو رفتی ولی منو جا گذاشتی
شکستی منو حتی رو غرورم پا گذاشتی
دلم هوس کرده باز با تو دریارو
دلم میخواد شب که شد ببینم با تو فردارو
ولی خب خیلی دوریم از هم حیف دو تامون
تورو نمیدونم ولی منو بارون خیسه چشمامون
خیسه چشمامون خیسه چشمامون خیسه چشمامون
دارم دکمه های پیراهنمو اشتباه میبندم
به حال و روزم دارم خودم توی آیینه دارم میخندم
وقتی که بارون میاد خوابتو میبینم
یه گوشه توی خوابم کنارت میشینم
ولی انگار واست خیلی سادس
ولی خب عشقم به تو بی ارادس
دلم هوس کرده باز با تو دریارو
دلم میخواد شب که شد ببینم با تو فردارو
ولی خب خیلی دوریم از هم حیف دو تامون
تورو نمیدونم ولی منو بارون خیسه چشمامون
خیسه چشمامون خیسه چشمامون خیسه چشمامون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.