آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ دریا از امیرمحمد یاسر

متن آهنگ دریا از امیرمحمد یاسر
  وقتی دیدمت تو رو یجورایی مات بودم
وقتی رفتی فهمیدم محو نگات بودم
من دلم میخواد باهات بزنم به دریا
تو کنار من باشی بمونی تا فردا
بیا بزنیم به دریا دوتایی شب بشه نفهمیم کجاییم
عاشقونه های یهویی برسه به فردا
بزار بارون بیاد بارون بیاد خیس بشه اون موی سیات
بره منم ناز بکنی قربون چشمات
آره باتو این عشق قشنگ باتو
دریا منو این شب زیبا باتو
رنگ چشماتم شده آبی دریایی
الهی من بشم قربون اون چشمای رویایی
بیا بزنیم به دریا دوتایی شب بشه نفهمیم کجاییم
عاشقونه های یهویی برسه به فردا
بزار بارون بیاد بارون بیاد خیس بشه اون موی سیات
بره منم ناز بکنی قربون چشمات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.