آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ سعید ترابی به نام عاشقم

متن آهنگ سعید ترابی به نام عاشقم

 تا دل من پشتته زندگیم تو مشتته●♪♫

من نمیزارم بری حرف اینو اون بشم وای از اون چشمای تو ●♪♫
داد از اون چشمای تو ●♪♫
از دار دنیام فقط تویی که مجنونشم عاشقم اینو حسم میگه بدون تو دیگه شدنی نیست●♪♫
عاشقم به جون تو قسم بدون تو قسم شدنی نیست●♪♫
عاشقم یه روزم بدون تو واسم شدنی نیست دنیارم که بدن جای تو نمونم پای تو شدنی نیست●♪♫
من با تو رویامو زندگی میکنم انگار از امروز تو قلبت یه جا واسه من نگه دار●♪♫
خلوت شه دنیامون کسی غیر ما نمونه هر راهی که میری تو رو به من برسون●♪♫
عاشقم اینو حسم میگه بدون تو دیگه شدنی نیست●♪♫
عاشقم به جون تو قسم بدون تو قسم شدنی نیست●♪♫
عاشقم یه روزم بدون تو واسم شدنی نیست دنیارم که بدن جای تو نمونم پای تو شدنی نیست●♪♫

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.