آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن ریمیکس درونگرا از علی لهراسبی


متن ریمیکس درونگرا از علی لهراسبی
کم کم رفتن همه از قلبم به هیشکی جز تو نمیگم عشقم
آرزومی بس که جذابی انقدر خوبی که رو اعصابی
نگی که یه وقت حرف دلتو به روت نمیاری
عاشق اون لحظه ایم که تو بگی دوستم داری

دانلود ریمیکس آهنگهای شاد قدیمی



 

 
من درونگرا تا تورو میبینم چرا نمیتونم بگم دلم
چجوری دوست داره، آره درونگرام شدی مثل نفس برام
تو خودت عشقی عشق اداتو درمیاره
تکست ریمیکس درونگرا از علی لهراسبی

فکر کنم وقتشه که دست دلم رو شه
بگم عاشقت شدم اما در گوشت
حال دل من بده مگه تو مردم آزاری
چی میشه توام جلوی همه بگی دوستم داری

من درونگرا تا تورو میبینم چرا نمیتونم بگم دلم
چجوری دوست داره، آره درونگرام شدی مثل نفس برام
تو خودت عشقی عشق اداتو درمیاره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.