آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ دو نفره از محمد غفاری

متن آهنگ دو نفره از محمد غفاری

بذار همه برن از تو من که تو رو دارم عشقم
بیخیال همه تو مال خودمی یه تنه شدی عشقم
واست میره دل دیوونه آخه کی مثل تو میمونه
بیا دستتو بذار روی قلبی که به عشق تو میکوبه
دو نفره مونو عشقه دنیا واسم بهشته
هیجوره قلب دیوونم این حسو نداشته
افتاده دلم توو دامت فدای چشای نازت
توی قلب من داری همیشه یه جای ثابت
رک و روراست حرفمو گفتم
از ته دل بود احساسی که گفتم
بگو آره به دل بیچاره ام
آخه من جز تو چیزی ندارم
دو نفره مونو عشقه دنیا واسم بهشته
هیجوره قلب دیوونم این حسو نداشته
افتاده دلم توو دامت فدای چشای نازت
توی قلب من داری همیشه یه جای ثابت
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.