آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

آهنگ های پر طرفدار ایرانی

متن آهنگ - موزیک - آهنگ جدید _ دانلود آهنگ

متن آهنگ دلم تنهاست از سینتاج

متن آهنگ دلم تنهاست از سینتاج

  بارونه بارونه بارونه بارونه

دیوونه میشم بدون تو دیوونه
تو کجایی ببینی که این دل من داغونه
میریزه میریزه اشکهام میریزه
تو که نیستی پیشم هر لحظه پاییزه
چجوری بگم که عشقت واسه قلبم عزیزه
من دلم حساس تو بی احساس
تو نبود تو این دلم تنهاست
پس بیا باهام بی قرارم
من یه عاشق تو بلند پرواز
کاشکی عشقمون با تو شه آغاز
پس بیا باش تو کنارم
برام سواله از چی تو دلگیری
خود بیراهه است راهی که تو میری
دیگه ممکن نیست روزا رو برگردونی
تو چه سرسختی بگو برات چی موند
من دلم حساس تو بی احساس
تو نبود تو این دلم تنهاست
پس بیا باهام بی قرارم
من یه عاشق تو بلند پرواز
کاشکی عشقمون با تو شه آغاز
پس بیا باش تو کنارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.